loader gif

Підсумки 2018 роки для ринку таксі

Ось і завершився 2018 рік, який ощнаменовался в Росії подальшим погіршенням економіки, зростанням корупції і майже офіційним переходом до монархії.

Для простого люду в 2018 піднімали податки (ПДВ 20%), пенсійний вік, ціни на бензин.

Що приніс рік для індустрії таксі?

Тут тренди різноспрямовані, а їх оцінка залежить від того, на чиєму боці виступаєте ви. Я традиційно розглядаю все з позиції орендодавця / власника невеликого такслпарка.

Податок на самозайнятих 4% – він мало торкнеться тих, хто здає в оренду. А ось тих, хто управляє автомобілем таксі, торкнеться безпосередньо.

Наша улюблена податкова заганяє в ярмо таксистів, репетиторів, нянь та інших людей, які підробляють без оформлення ВП. Хоча з боку держави декларується благої посил: звичайний ІП сплачує страхові внески і мінімум 6% податків – з цієї точки зору 4% краще – але для репетитора або таксиста ситуація інша. Раніше він взагалі нічого не платив, а тепер платить 4%. Радує одне, що поки самозайнятість впроваджують лише в 4 регіонах країни.

Паїс таксі, інформаційна система аналізу дозволів – це ініціатива АНО МЕФТ.

Хто в темі, щороку проходить форум МЕФТ, на якому професійні гравці ринку обговорюють подальший розвиток галузі. У 2018 року вони взялися за аналіз регіональних Реєстрів таксі і м’яко скажемо пріфігелі. У частині регіонів Реєстри толком не оновлюються. В інших взагалі ведуться в PDF форматі, який не придатний для машинного читання (copy-paste не працює). Велика частина регіонів веде Реєстри у вигляді Excel, а головне що ніхто толком не знає скільки видано дозволів в країні, скільки анульовано або відкликано.

ПАІС таксі

В результаті з’явилася ПАІС – єдина база дозволів, виданих по всій країні і прирівняних територіях (наприклад, Байконур працює по законодавству РФ). Тепер не за горами крок, коли перевірити дійсність дозволу можна буде навіть безглуздому співробітнику Гибдд, причому прямо під час рейду по таксі в режимі онлайн. Для орендодавців особливо нічого не змінюється, тому що ми завжди оформляємо дозволу на борту, благо для цього є маса відповідних контор.

Залишити відповідь