loader gif

Рейтинг кращих автомобілів для таксі

Якою має бути машина в таксі?
Колеги, я не міг не оновити «ретинг кращих автомобілів для таксі» після таких подій – 27 березня компанія Форд повідомила, що йде з ринку легкових автомобілів Росії! Залишаються вантажівки, але Фієсти, Фокус, екоспорт і Куга прощаються з вітчизняним автомобілістом.

Автоскладальні заводи у Всеволожську і Набережних Челнах закриваються. Моторний завод в Єлабузі теж. Людей всіх уволняют. Якщо це не апокаліпсис, то я не знаю що це таке! Опель, Хаммер, Сааб, Додж, Акура, АльфаРомео, ГрейтУолл, Сеат, Крайслер, СсонгЙенг, Джіем / Шевроле – всі вони або збанкрутували в пух і прах, або пішли з частини ринків (в т.ч. Росії), або продають тільки сильно урізаний модельний ряд (Камаро Шевроле). Що ж відбувається з нашим авторинком? І на чому їздитимуть таксисти?

Форд в таксі ніколи не був особливо популярний. Це перші Форд Фокус (і Фьюжн) були чудо як гарні по співвідношенню ціна-якість. Останній же Фокус-універсал коштував під мільйон … вибачте, але для таксі це забагато. В економ-сегменті Фокус програвав корейцям, в бізнес-класі – японцям. Догляд марки з Росії – гучний акорд після довгої низки збиткових мелодій.

Які ж автомобілі цікаві для таксі зараз, після відходу Форда?

Рейтинг кращих автомобілів для таксі 2019.
На жаль, все до неподобства просто: Фольксваген Поло, Хендай Соляріс, Шкода Рапід, Кіа Ріо / Сід.

Ці 4 моделі займають левову частку ринку. Частка, що залишилася ділиться між Ладою (Веста і Гранта – не стають сильно краще, але дорожчають), Рено Логан (набив оскому), Китай (Джилі Ембранд, Ліфан Солано), Лада Ларгус (Дасія Логан по-російськи досі подобається мені самому) , Равон (колишній Деу з моделями гентрі і Нексія, яка вже не «Нексія а копія Шевроле Авео»).

Частина ринку – «зальотні» машини. Спочатку їх брали для особистого користування, але потім перепрофілювали в таксі – так, ніхто при здоровому глузді і доброму здоров’ї не візьме в таксі Сітроен (дорого), але я сам недавно їздив на такому по Москві!

Склопідйомники байдуже – велика частина поїздок включає всього 1 пасажира, який сидить спереду (склопідйомники спереду у всіх в стандартній комплектації). Ззаду «весла» – тому що дешевше. Або склопідйомники – тому що у автодилера не було іншого комплектації.

Раніше орендодавці не любили коробки автомат: АКПП дорого лагодити, будь-яка поломка вимагає виклику евакуатора, комплектації з АКПП набагато дорожче. Але зараз в двох столицях таких автомобілів все більше – вони просто дорожче здаються! Водій вибирає: смикати в пробках «ручку» або спокійно їхати на автоматі. Грубо кажучи, в Москві економ-клас на ручці варто 1500р / добу, автомат 1800р / сут.

Обсяг багажника – чим більше тим краще. Тут варто особливо сказати про Шкода Рапід – недавно в неї мігрувала система «п’ята підйомні двері» з більш дорогих старших моделей. На мій погляд, сильно недооцінена модель для таксі.

У неї і так було 530л багажника – але тепер ними можна легко скористатися в повному обсязі! У інших «однокласників» багажники теж під 500л – але через вузького отвору багажних дверей, часто туди складно запхнути коробки. В Рапід влазить то, що зазвичай возять на універсалі! Такий авто може спокійно брати замовлення з позначкою «Універсал, складені сидіння» – а такі замовте на 20% дорожче майже в усіх службах! Більше грошей вашому водієві – швидке і стабільне здача в оренду для орендодавця!

Для сравенія Хендай

І Рено Логан (який сильно набрид пасажирам, СВЯП машина непогана)

Власне, в іншому тези, озвучені мною в колишніх Рейтингах кращих автомобілів для таксі залишилися справедливими, ви можете ознайомитися з ними нижче. Так само для вашого аналізу зміни Рейтингу кращих автомобілів для таксі з 2013 по 2017р – щоб приймати рішення сьогодні, треба розуміти, що відбувалося (і причини) в минулому.

Залишити відповідь